fkr · 3. September 2018 · gelesen Geoffrey A. Moore – Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers 211 Seiten
fkr · Irgendwann · gewünscht Charles Duhigg – The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business 375 Seiten
fkr · Irgendwann · gewünscht Geoffrey A. Moore – Inside the Tornado: Strategies for Developing, Leveraging, and Surviving Hypergrowth Markets 272 Seiten
fkr · Irgendwann · gewünscht Eliyahu M. Goldratt – The Goal: A Process of Ongoing Improvement 384 Seiten
fkr · Irgendwann · gewünscht Thomas Rid – Mythos Cyberwar: Über digitale Spionage, Sabotage und andere Gefahren 352 Seiten
fkr · Irgendwann · gewünscht Clayton M. Christensen – The Innovator's Dilemma: The Revolutionary Book that Will Change the Way You Do Business 286 Seiten
fkr · Irgendwann · gewünscht Alan Cooper – The Inmates Are Running the Asylum: Why High Tech Products Drive Us Crazy and How to Restore the Sanity 255 Seiten
fkr · Irgendwann · gewünscht Verne Harnish – Scaling Up: How a Few Companies Make It...and Why the Rest Don't (Rockefeller Habits 2.0) 246 Seiten
fkr · Irgendwann · gelesen David Harned – Hands-On Agile Software Development with JIRA: Design and manage software projects using the Agile methodology 158 Seiten
fkr · Irgendwann · gewünscht John Allspaw – The Art of Capacity Planning: Scaling Web Resources 156 Seiten
fkr · Irgendwann · gewünscht Neil J. Gunther – Guerrilla Capacity Planning: A Tactical Approach to Planning for Highly Scalable Applications and Services 251 Seiten
fkr · Irgendwann · gewünscht Robert C. Martin – Clean Code: A Handbook of Agile Software Craftsmanship 434 Seiten